Ayat Quran

Segala isi dari Al Quran yang saya 'post'kan disini adalah terjemahan sahaja. Bukan makna ayat. Pembaca dinasihatkan supaya semak sendiri dari Quran & guru masing².

Kepercayaan...

Segala apa berita yang penulis cuba sampaikan disini, janganlah para pembaca terus percaya & ambil bulat². Buatlah sedikit penyelidikan sebelum terima.

Thursday, July 12, 2007

Belajar Menaip

Assalammualaikum...Salam Sejahtera

Camner nak mula ek...Actually aku dah lama nak buat blog ni tapi takde guider..sob sob..So, utk percubaan ni aku nak cuba post mukadimah aku yang pertama ni..

Bantuan, pertolongan dan ape² yang sewaktu dan semakna dgn nya, amat² la aku hargai..Terima kasih.

p/s : nothing ! ..he he he

5 comments:

Damya Hanna~ said...

huhu, 1st time nk wat blog.. aku nk tgk ko bleh betahan sampai mana :-" =))

~khairul~na'im~ said...

Owhhh...kerek...dulu masa ko nak mula sape ko refer >:)

Damya Hanna~ said...

mana de aku refer kat sesapa [-( kalo ada pun bukan ko [-( :-"

husni said...

Bagusla...percubaan yang berani kerana dengan blog kita dapat berkongsi maklumat dan pendapat....

cikiah said...

sama la kita..main bedal je..